реабилитация
Центр здоров'я "Відновлення" +38(0412) 46-40-73
+38(068) 073-58-60
Режим работы
пн. - пт. 8.00-20.00 сб. 08.00-16.00

 

 Услуги
  Консультация невропатолога
  Электростимуляция
  Консультация вертебролога
  Классический массаж
  УЗИ суставов
  Нейрореабилитация
  Вытяжение позвоночника
  Ударно-волновая терапия
  Гиалуроновая кислота
  Магнитотерапия
  Денститометрия
  Плазмолифтинг
  Консультация ортопеда
  Мануальная терапия
  Лазерная терапия
  Для беременных
  УЗИ вен и артерий
  Радиочастотная абляция
  Пенная склеротерапия

 

 Мы лечим
  Грыжа диска
  Спондилоартроз
  Пяточная шпора
  Тунельный синдром
  Миофасциальный синдром
  Болезнь Шляттера
  Тендиноз
  Лигаментоз
  Верхнечелюстной синдром
  Электростимуляция в спорте
  После инсульта
  Остеопороз
  После травм
  Речевая реабилитация
  Трохантерит
  Невриты
  Спондилолистез
  Плечевой периартрит
  Деформации позвоночника
  Эпикондилит
  Излишний вес
  Ожирение
  Остеохондроз
  Разрыв связок
  Артроз
  Коррекция фигуры
  Пролежень
  Морщины
  Варикоз вен
  Трофические язвы

reabilitacia.zt.ua

Правила перебування пацієнтів

Медичний центр «Відновлення» має великий досвід надання медичних послуг корпоративним та індивідуальним клієнтам. Дотримання цих правил дозволяє пацієнту зручно та ефективно взаємодіяти з нашим центром.

Загальна інформація:

Медичний центр надає послуги в дні і години, встановлені Адміністрацією.

Прийом пацієнтів відбувається з 08:30 до 19:00, щоденно, з понеділка по п’ятницю, субота 09.00 до 14.00 за попереднім записом, неділя — вихідний.

Отримання заключень і рекомендацій спеціалістів медичного центру, призначення плану лікування, виконання медичних маніпуляцій або інших додаткових послуг може бути здійснено тільки після попередньої консультації лікаря медичного центру «Відновлення». Діагностичні і консультативні висновки інших медичних закладів обов’язково приймаються до уваги.

Запис на прийом:

Медичний центр надає планову медичну допомогу і не проводить прийом пацієнтів свіжим травмам та іншим екстреним ситуаціям.

Координаційну роботу при зверненні пацієнтів в медичний центр забезпечує реєстратура, яка виконує функції розподілу пацієнтів до лікарів, надає довідкову інформацію.

Запис на прийом в клініку проводиться попередньо, за день чи декілька днів до бажаного візиту.

Прийом без попереднього запису в день прийому можливий лише при наявності вільних місць в графіку роботи спеціаліста.

Пацієнт може отримати попередню інформацію про перелік послуг, їх вартість, порядок оплати та інше у співробітників інформаційного центру або у адміністраторів клініки безпосередньо або за телефоном.

Пацієнт, під час запису за телефоном або безпосередньо в центрі, може обрати день і час прийому із наявних вільних місць в запису, про які йому повідомить адміністратор клініки.

Під час запису на прийом, пацієнт повинен чітко вказати послугу або послуги, на які він записується, в протилежному випадку, клініка має право відмовити йому в наданні послуги.

З урахуванням того, що за окремими напрямками (вертебрологія) ведуть прийом декілька спеціалістів і вони працюють за індивідуальними графіками, Адміністрація клініки просить пацієнтів, якщо вони спостерігаються у певного лікаря, попереджати про це при записі на візит.

Пацієнт повинен прийти на прийом в клініку в призначений день і час. Якщо пацієнт не в змозі прийти в призначений час, в разі необхідності скасування самого візиту або зміни призначеного часу візиту, пацієнту рекомендовано завчасно попередити адміністраторів медичного центру.

В разі, якщо пацієнт не з’явився на прийом в призначений час без попередження або запізнився більше ніж на 10 хвилин, запис може бути скасовано, та перенесено на інший день і час.

В разі непередбачуваної відсутності лікаря і інших надзвичайних обставин, працівники інформаційного відділу попереджають про це пацієнта при першій можливості за контактним телефоном, який був вказаний пацієнтом. При цьому, за бажанням пацієнта, запис переносять на інший, зручний для нього час.

Правила знаходження в клініці:

Пацієнт, що зайшов до клініки, зобов’язаний зняти верхній одяг і повісити його в шафу або на вішак в холі, залишити в шафі великі валізи або згортки.

Пацієнт, який знаходиться в медичному центрі, повинен відноситися з повагою до персоналу і до інших пацієнтів, не дозволяти собі проявів грубощі та безтактності, не розмовляти по телефону. Його поведінка не повинна порушувати атмосферу поваги і доброзичливості.

При записі на всі види послуг пацієнт повинен підійти до адміністратора. Якщо пацієнт прийшов у клініку вперше, адміністратор клініки заповнює спеціальну амбулаторну карту, в якій будуть відображені загальні дані. При необхідності, на прохання адміністратора, пацієнт повинен пред’явити паспорт, дисконтну картку, страховий поліс. Після чого, пацієнт може зачекати на початок прийому в зоні очікування, в холі клініки.

Час початку проходження діагностичного обстеження, а також початок прийому лікаря може відбуватися з невеликим очікуванням (це обумовлено тим, що у всіх пацієнтів різні проблеми та патології, тривалість консультації пацієнта може перебільшувати передбачуваний відрізок часу і початок наступної консультації або обстеження може затриматись).

В клініці існує декілька кабінетів лікарського прийому, вони не закріплені за конкретними лікарями, тому пацієнт може перебувати послідовно в різних кабінетах з одним лікарем. Існує приблизна схема прийому, але з розрахунком особливостей кожного пацієнта, ця схема може змінюватися від діагнозу і особливостей патології кожного пацієнта індивідуально.

Всі данні діагностичного обстеження, додаткових методів обстеження, а також діагноз і рекомендації лікаря занотовуються в індивідуальну амбулаторну карту кожного пацієнта. Індивідуальна амбулаторна карта кожного пацієнта є власністю клініки, і зберігається на протязі всього спостереження і лікування, а потім (в архіві клініки) на протязі 10 років. Пацієнтам копія індивідуальної амбулаторної карти видається на вимогу. Всі данні обстежень і консультативні висновки пацієнти отримують у вигляді медичної виписки завіреною печаткою медичного центру.

Необхідною умовою для отримання позитивного ефекту від призначеного лікування є чітке виконання пацієнтом всіх приписів і рекомендацій лікаря, забезпечення необхідного рівня гігієни і правила прийому медикаментів.

Пацієнт має право спостерігатися у одного лікаря, при відповідному попередньому записі і інформуванні про це адміністратора.

Пацієнтам, які з’явилися на прийом у брудному одязі, або зі специфічними запахами, неприйнятним в умовах клініки, а також пацієнтам, які знаходяться в стані алкогольного, наркотичного, токсичного сп’яніння, клініка має право відмовити в наданні послуг.

З метою нерозголошення лікарської таємниці, в приміщенні клініки категорично заборонена фото-, аудіо- та відеозйомка.

Розрахунок послуг:

Всі види послуг в медичному центрі платні. Ціни на послуги вказані в прейскуранті центру.

Розрахунок відбувається шляхом внесення, як готівкових грошових засобів, так і по безготівковому розрахунку.

Розрахунок відбувається тільки після надання послуг.

Підставою для розрахунку є індивідуальна амбулаторна карта пацієнта, де вказаний перелік послуг, які були надані пацієнту.

В центрі діє система знижок у розмірі 10% інвалідам І та ІІ групи, членам лікарняної каси, учасникам війни та бойових дій (окрім пакетних послуг та ін'єкційних процедур). Також діє програма лояльності за дисконтною картою знижка 15 % для постійних пацієнтів за напрямками вертебрологія, ортопедія та травматологія та неврологія (окрім пакетних послуг та ін'єкційних процедур). Знижки між собою не сумуються.

Дисконтну карту пацієнт зобов’язаний надати до внесення грошових засобів в касу, в протилежному випадку, різниця в вартості не підлягає поверненню.

Всі додаткові види обстежень та лікування, які не входять в обсяг конкретної медичної послуги, яка надається пацієнту, розраховуються додатково, після їх проведення.

Ціни і структура прейскуранта можуть бути змінені. Про зміни цін пацієнту повідомляють напередодні прийому у лікаря в усній формі або при записі на прийом.

Гарантії медичного центру:

Медичний центр гарантує високу якість надання своїх послуг, відповідальне ставлення до кожного клієнта.

Медичний центр гарантує застосування лише дозволених на території України обладнання, витратних матеріалів та медикаментів, які мають відповідні сертифікати.

Медичний центр гарантує використання всіх витратних матеріалів та медикаментів, за які розрахувався пацієнт. Медичний центр спостерігає за своїми пацієнтами до їх одужання і зробить все необхідне для цього в межах своєї компетенції.

Медичний центр гарантує нерозголошення та збереження конфіденційної інформації щодо своїх пацієнтів.

Необхідною умовою для виконання гарантій медичного центру, є точне дотримання і виконання пацієнтом всіх приписів і рекомендацій лікаря, забезпечення необхідних умов гігієни.

В окремих складних випадках, при письмовій згоді пацієнта, лікування або обстеження можуть проводитися без гарантовано позитивного результату. В таких випадках розрахунок за послугу не повертається і не враховується при подальшому лікуванні.

У випадках направлення пацієнта в інші лікувальні заклади для наступного обстеження та лікування, медичний центр не проводить повернення вартості за лабораторне, діагностичне обстеження або надані консультації спеціалістами центру.

Клініка не несе відповідальності за речі, залишені в верхньому одязі пацієнтів.

Згідно вимог клініки — заборонено:

Проявляти будь-яку форму агресії в приміщеннях медичного центру та на прилеглих територіях.

Займатись тютюнопалінням, вживанням спиртних напоїв, наркотиків або інших психотропних засобів в приміщеннях медичного центру.

Мати при собі холодну або вогнепальну зброю, демонструвати її персоналу або оточуючим.

Намагатись винести за межі будь-яке майно, розхідні матеріали, медикаменти, які належать центру.

Будь-кому проводити в приміщенні клініки фото-, аудіо- та відеозйомку.

Поводити себе шумно, нестандартно, створювати проблему для інших пацієнтів.

Займатись будь-яким видом торгівлі або обміну.

Приводити або приносити в клініку тварин, птахів.

В разі наявності будь-якого із вище перелічених видів порушень, медичний центр має право відмовити пацієнту в прийомі або, якщо пацієнт вже проходить лікування, винести рішення про адміністративну виписку без матеріальної компенсації за не надану до кінця послугу

Создание сайтов
Яндекс.Метрика

Центр «ВIДНОВЛЕННЯ»
+380 (412) 46-40-73;
г. Житомир ул. Любарская,4